Nötter och bubbelvatten.

Var ganska unik med att vara på Coop redan kl 06.23 i morse. Köpte nötter och bubbelvatten.. Kände att jag behövde det idag för att orka med. Mår dåligt. Yrslig liksom.
Kanske straffet för att jag käkade pizza på en tisdag!
Ikväll ska vi beställa biljetter till Skåne. Hoppas dom är billigare idag än vad dom var när jag kollade igår!
Morsan har ringt var och varannan dag senaste veckorna och frågat om jag vill ha kalas när jag kommer ner. Jag har svarat (varje gång) att det behövs inte. Idag ringde hon igen. "Räcker det att vi har kycklingsallad och tårta på kalaset?" ?! Jaha,så blev det kalas iallafall!? Jaja,inte mig emot. Tycker bara det var lite kul.
Har bestämt mig om lägenheten!Eller...hmmm...har jag det? Tänk om det dyker upp en bättre när jag väl bestämt mig! Det vore retligt. Försökt deala mig till nytt golv i den jag var och tittade på. OM jag skulle få den vill jag INTE ha det gula plastgolvet i det ena rummet. Jag kan inte trava omkring på gul plastmatta! SÅ kristen är jag inte. Klickat hem en pälsväst och ett par röda skor i afton.  Får dom på måndag! Yay! Klickade även iväg en blomma till mor,som hon fick på jobbet. Ingen speciell anledning, utom den att jag gissar att hon skulle bli glad. Jag ska få låna en taxhund! Hoppas han vill fota med mig, för det vill jag!
Nu ska jag betala massa otroligt tråkiga och trista räkningar. Sen blir det hemmagjorda hamburgare ála Dennis , chokladkaka ála Joss och "Next three days". Mycket bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0