Shop-å-hoj!

Imorn,efter jag städat undan lite jobb,ska Dennis och jag åka till Jönköping för litta shopping! Aldrig fel med lite extra pengar på fickan. Har inget direkt mål förutom ett par snygga solglasögon och ett par biljetter till "hur många lingon finns det i världen?". Hoppas det inte blir för kallt, så man slipper på gatorna fram huttrandes. Jag är bra på det annars. Inte att gå på gatan,utan att huttra. Frusen av mig! Så det är skönt att se solen om dagarna. Det blir nog en bra dag! Nu blir det "Lyxfällan" (kollar ALLTID mina räkningar efter jag sett det programmet;) och sen ska jag sova! Ska drömma om sånt som är på gång att slå in...
Pälsvästen jag klickade hem passar inte så slänger ut den igen. Skicka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0