Today it´s my birthday!

Eller jag skulle vilja kalla det för nyår :) Mitt eget nyår. Det är kul att fylla år! Jag har ingen ångest. Har tänkt om. Ser det numera som att samla poäng. Och hey, jag har samlat ihop 25 poäng nu! Det är inte dåligt! Varför må dåligt över att åldras när det egentligen är något alla vill. Sen hjälper det ju när folk tror man fyller 20 och 23 och såntdär :) Jag kan avslöja hemligheten. "Träna , ät grönsaker, drick vatten, skratta mycket och lek!Blablabla Men viktigast av allt!:Mycket smink och ostbågar!!" ;) Haha rynkorna kommer väl imorgon!
Vaknade 05.40 av skönsång och frallor. Dennis hade gjort frukost och kom med paket. Fint. Käkade, öppnade presenter och somnade om. Fick ett presentkort på musikbörsen av mam och pap. Vaknade en morgon i förra veckan och hade drömt att jag var grym på elgitarr, så jag ringde och önskade mig det ;) Vi får se vad det blir. Av Dennis fick jag en ny mobil! Den är rooooosa! I like! Det blev ändrade planer och jag följde med Dennis på jobbet. Vi åkte omkring ,jobbade lite och åt MYCKET. Första stoppet blidde MAX. Mitt önskemål =) Dom bjussade på glasstill efterrätt. Mot min mages vilja åt jag den. Till eftermiddagsfika blev det kladdkaka och blodapelsinjuice på Espressohouse. Mums! Hemma möttes jag av massa fina kort. Tack! Kul att komma hem till. Kastade ihop träningskläder och hoppade iväg till fotbollsträning. Fys! Jobbigt men kul. Nu ska vi äta sista skörden kladdkaka :D Bra födelsedag! Tack alla för att ni gjorde den till en av de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0