Babbel.

Varning alla känsliga läsare, extremt osammanhängande text KAN förekomma!
Idag är det fredag. Jaa,jag vet att det, rent tekniskt sett, är trosdag. Men för mig är torsdagar fredagar.
Ty "riktiga" fredagar är jag ledig! :D
Oftast har jag ju någon form av jobb jag måste hinna med även dessa dagar,men imorgon är det ytterst lite!
Efter mitt ytterst-lilla-jobb drar Dennis och jag själv till Jönköping. Blir en mysdag som kommer avslutas med bio.
Har bokat flytthjälp tills på lördag. Skööönt att slippa konka allt själv. De kommer kl 11 och då ska jag stå där med min piska ;) Ska köra hockeyregler och stanna tiden varje gång det står still. Och om dom skulle börja kvida om vätskebrist och paus ,så kopplar jag dom till saft-dropp!
Det är ju timpenning jag betalar...
Ska bli najs att få dit litta möbler. Har ju köpt nya gardiner men kan inte bestämma i vilka rum de ska hänga förrän jag vet var jag ska ha vilka möbler. Har ett par sammetsgröna  och ett par korallblå. Fint.
Mitt knä mår mycket bättre nu. Snabbisdoktorn hade rätt trots min skepsis. Eller....han hade TUR. Hoppas det håller i sig och hinner bli ännu bättre tills matchen på måndag.
Har fått nåt slags utslag på kinden. Gillas ej. Det bränner och är lite rött. Undras vad det kan vara?
På tal om utslag så måste jag slå in lite traderavinster. Dags att skicka! Sålt riktigt mycket! Kul när man kan få lite för sina gamla saker som annars bara ligger. Så man kan köpa nytt...
Hittade så himla snygga skor på Nelly.se De kostade litta granna men ETT par dyra skor kan man välle få köpa i sitt liv!?
Nu ska jag snart springa över till Dennis så vi hinner se Pirates 2 och 3 innan jag somnar! Så att vi är redo för 4an på bio imorn!
Just ja! En tanta på ,uppskattningsvis, 79 bast som stod framför mig i kassan på Coop, köpte ett Snickers, en flaska FAT-burner och en tub vaselin.  Är det bara jag som blir arg rädd och ledsen!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0