Bakabakakaka.

Vet inte hur vi tänkte igår. Dennis ville baka. Jag är en sopa när det gäller bakning. Men det är roligt! Till skillnad från andra sporter man e kass på. Vi inhandlade alla ingredienser på Coop och begav oss hem till Dennis. (Jag ville inte ha klet i mitt kök ;)) På väg dit kom vi på att man ska ha KAFFE i chokladbollar. Ajajaj. Varken Dennis eller jag själv dricker sån äcklig vätska. Fick helt enkelt springa till ICAs förbutik och beställa en "kaffe att ta med". Traskade hem och ställde den i kylen;) Det skulle alltså bli chokladbollar och cupcakes.... !
Fina dom blev va?! Ah är man ett bak-geni så är man!
...ok, ALLA kanske inte blev så bra ... men ändå! 3 av .. ja jag kan inte ens räkna dom på plåten :D
Dekorering/cover-up.
Dennis "diskfjollan" höll redan på disk och hjälpte även till med... "cupcaksen"
Sen bakade han sina... chokladbollar.
Kul att pyssla! :D
LITE spill får man ju räkna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0