Belöning.

Hej å hå nu är jag hemma. Sitta ska jag göra mer i mitt liv,det var fasen skönt. Nu är NÄSTAN allt klart. Jag förstår inte hur jag fått plats med så mycket i en etta. Och ändå har jag inte mycket saker. Dennis hjälpte mig springa med det sista ikväll. Tur,annars hade jag välle sprungit än ;) Vi köpte en pizza som belöning och det smakade fint efter allt slit! Ska bara springa bort med bilen..eller kanske köra den. Och sen springa tillbaka och sen är det film och sova. Blir en tung dag imorgon. Kommer nog vara väldans trött. Ska bli skönt när lägenhetsbesiktningen är klar på tisdag så man får det ur världen och kan focusera på nya hemmet. Satte upp gardinerna idag i mitt "picknickrum" och det blidde jättesött! Ska lägga upp nån bild när det rummet är klart,för det kommer bli mitt favvorum ;) För övrit stör jag mig på folk som säger saker och inte håller det. Och på de som är precis så som de dom hatar. Virrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0