Finn Fem Fenomenfel.

BRA dag! Stegade upp i tid. Packade ner kaviaren och åkte till Dennis för frukost. Efter frukosten drog vi till gymmet och tränade en timma för att sedan dra iväg till Linköping. Jag kved lite över att min bil skakade . Det GÖR den också. När man kommer upp i 110 så domnar armen efter ett tag av allt skak ;) I backarna är det värst då går det inte fort inte. Jag frågade Dennis "Om jag haft litta fler hästar under huven ,hade jag kommit upp lättare då? " Dennis undrade om jag verkligen hade några hästar under huven. Det är mycket möjligt att det bara finns en massa nyfödda föl där under, så sakta går det. Ponnykraft. Mitt mission idag var att köpa skosnören till mina nya fotbollsskor. Jag fick ju köpa svarta skor eftersom det inte fanns några andra som passade , så jag bestämde att jag ville ha NÅN färg! Det blidde rosa snören ;)Manligt. Köpte även två toppar som jag råkade kära ner mig i ,samt en ring som fastnade så fint på mitt finger. Nöjd med mina inköp. Vi skakade hemåt vid 4 och diskuterade dialekter. Dennis gillar inte bred tranåsdialekt och undrade lite över om "dom" inte hör själv hur det låter. Jag försökte dra en liknelse " Men om du har ett ben som är längre än det ena..Det är ju liksom inget du rår för." :D Dennis tyckte det var en dålig liknelse .. "Har man långt hår kan man klippa av det...". Vi lämnade det där. Skulle tvätta nu när jag kom hem men det är någon som snott min tvättid så jag fick snällt springa upp med min smutstvätt igen. Jag som skulle testa mina nya tvättnötter. Får slänga ihop morgondagens lunch och sen dra till Dennis. Vi ska glo på Världens bästa hotell och sen är det visst Fenomen på tv. Tycker vårt påhittade namn till det programmet var mycket bättre Finn fem fenomen-fel. ;) Imorn är det jobb igen. Jisses vad helgen gått snabbt! Imornkväll är det match! :D Ya!!! Längtar! Hade jag inte fått vara med hade jag nog blitt en smula deprimerad ;) Det hade varit synd på en sån bra helg! Today is a good day!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0