För tidigt!

Ska man stiga upp 07.45 en lördag?! Nej. Väldigt okristligt. Kunde dock inte sova längre och hade ändå ställt klockan på 08.30 så det var bara att tuta upp. Måste ju gå hem till mig och fixa iordning det sista innan flyttgubbarna kommer. Jag drömde faktiskt om flytten i natt. Det jobbiga var att när vi flyttat över allt kom jag på att vi flyttat alla möbler och saker till FEL lägenhet. Sååå det var baraa att börja om. Det var en kääring, i drömmen,som hängde efter mig hela tiden och grät över att hon var dödssjuk. Hon bad mig känna på hennes rygg och sen sa hon tat vi skulle vinna en resa. "Hur då?" undrade jag förvirrat. Hon förklarade att hon kunde skriva en snyftarhistoria om sin sjukdom och på så sätt vinna en resa till NexYork. Genast försvann min sympati för henne.
Ska bli spännande att sova i nya lyan i natt. Hoppas det känns bra. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0