Inbokat!

Jag klarade av att stiga upp. Jag fattar inte hur det gick till men nu sitter jag här med en tom yoggitallrik och mackan är med försvunnen. Undrar om jag gjort något mer jag inte är medveten om i mitt halvvakna tillstånd. Har sovit oerhört mumsigt och drömt om både glasstårtor och rosa elefanter. Tror jag åt extra mycket glass i drömmen eftersom jag egentligen inte tål. Det gäller att passa på. Smart tänkt.
Fick ett mail från en tatuerare jag haft kontakt med och nu har jag äntligen fått en tid! Woho,vad spännande! Can´t wait!...but I´ll have to.
Mitt dumma knä känns inte alls bättre idag. Tvärtom så känner jag idag en mer strålande känsla. Ah inte STRÅLANDE som i vacker och underbar,utan mer som i nedrans förbenat ont.
Well. Får försöka åla mig till tåget iallafall och när väl kommer till jobbet får jag väl lägga mig på mage över en stol på hjul och flaxa fram. Kan funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0