It´s a mess.

Varit i Jönköping med Dennis idag. Det blev en sparsam shopping på 198:- . För det fick jag en klänning och två par jeans. Jag ansåg det vara en bra deal. Vi käkade PLANKSTEK på det nya stället inne på A6. Wonderful! Så gott var det. Jag brukar annars ha något att anmärka på ,men mmm mums! Åkte in till stan och glodde på "Pirates of the caribbean 4" i 3D. Eller tja , första 5 minuterna såg vi inte så mycket 3D och dessutom var allt i misstänksamt kvadratiskt format. Textningen var oerhört suddig och folk satt och tog av/satt på sina 3Dglasögon för att bli klokare på vad som hände. Grejen var den att de inte fixat iordning allt ordentligt så det såg ut som de laddat hem en film och visade den i cam-version ;) Tog ett tag men sen gaskade SF upp sig! Tyckte inte det var en så märkvärdig film. Dennis och jag har ju sträcksett de andra filmerna nu innan vi skulle se denna. Vi såg sista biten av 3an till frukosten imorse ;) Tyckte inte dom utnyttjat 3D-filmningen på ett vidare bra sätt. Det var inget som direkt "stack ut". Ganska blek story och 2timmar och 11 minuter kändes som en lååång tid. Well that´s my opinion.
Skönt att komma hem relativt tidigt. Jag har ju egentligen massor att göra inför flytten imorn men jag ooorkar inte mer nu ikväll. Va fasen det blir bara mer och mer ju mer jag packar! Jag fattar inte! Jag borde veta, jag som flyttat typ... ja vad blir det nu...16 ggr? Det är inte så "hemigt" här hemma nu. Jag längtar tills allt är på plats i min nya lya. SKÖNT att jag får hjälp med att bära. Nu ska jag springa över till Dennis och testa hans nyinköpta tvspel och sen ska jag sooova så jag orkar dirigera flyttgubbarna imorn! Gnatt!
Ska spika upp mina loppisfynd i sovrummet. Love´em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0