Jag har redan eh vad heter det...

Nästan precis hemkommen. Det har varit en tröttig dag men innehållsrik . Stegade upp vid tio och ringde och grattade farsan som fyller år idag. HippHipp! Masade mig hem, plockade lite med flyttkartonger, kollade lite Lyxfällan och sen bestämde jag mig lite hastigt för att åka till Linköping. Drog med mig Dennis och körde till IKEA. Käkade kyydabollar och meooos. Inhandlade skåpsknoppar, gardiner, vajer och draperi. Blir perfa. Jag brukar ju alltid lyckas göra bort mig minst en gång per dag. Idag såg jag ljuset i tunneln och tänkte att idag slipper jag nog det. Men då stod hon där, vid utgången av IKEA, elbolagsflickan. "Ursäkta, får jag störa en stund?" frågade hon artigt. Vad jag svarade då? "Tack ,men jag har redan,vadheterdet,el." Undrar om hon tyckte jag var tuff då. Som hade el. Av hennes ansiktsuttryck att döma, tyckte hon INTE det. Jag började skratta hysteriskt (för att spä på min redan inledda "jag-e-dum-i-huvet"-roll) och vi lämnade varuhuset.
Körde till en kvinna i Tranås som lovat bort sin ena byrå till mig. Himla bra med gratissaker. Den var jättesliten och blå. Just the way I like it... i möbelväg...
Dennis var snäll och hjälpte mig konka upp den.
Nu sitter jag här hemma och väntar på att kycklingen ska sluta skrika. Då är den klar. Å då kan jag gå till Dennis .
Imorgon är det match! Jag längtar! Jag längtar redan till nästa match när jag avslutat en . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0