Jag ska bygga ett tåg.

Stegade upp i vanlig,okristlig tid. Ålade till tåget och vad får jag höra? "Tåg till Norrköping- inställt- ersätts med buss" Oh nooo. Stod och väntade i en halvtimme och DÅ kom bussen. Jag vet inte hur dom tänker när dom ersätter ett pendlartåg med EN buss. Doh. Ringde och bad att få byta och få jobba fredag istället. Det gick bra! Tur, för jag hade verkligen ingen lust med att vänta till ett ännu senare tåg (om det nu skulle gå) eller sitta på en buss i över 2 timmar. Känns inte värt det för så få jobbtimmar som blivit kvar. Jag ska bygg ett eget tåg. Som går på rälls..och i tid. Och så ska det vara fluffåtöljer, och nackkudde och luftigt och lagom varmt och snabbare och så ska där finnas en glassmaskin! Gick hem och lade mig igen. Vaknade nyss. Behövde jag! Ska ta det lugnt i dag och ladda för kvällens match ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0