Joss och Dennis tycker till om - Eurovision Song Contest: Live

1. Finland
Dennis: Nej,Nej,Nej, dadadam.
Joss: Jag gillar den INTE men jag får gåshud på innanlåren.

2. Bosnien & här går vi igen
Joss: Vad gör han i kepsen!?
Dennis: Han kanske samlat 10 kapsyler och vunnit en plats i numret..och en keps.


3. Danmark
Dennis: Nu är det Andreas Johnsson
Joss: Sing for every man and woman boy and giiiirl sing a song a simple melodyyyy
Dennis: Vill man inte bara klippa av hans hår å använda till matlagning?

4. Litauen
Joss:Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

5. Ungern
Joss: *Vaknade*
Dennis: Den ääääh.....

6. Irland
Joss: Jag vet inte vart jag ska kolla. Gillar denna .
Dennis: Jag gillar bakgrunden.
Joss: Hur går versen nu då?
Dennis : Got my lipstick on....
Joss: Nej! VERSEN!

7. Sverige
Dennis: Nuuuuu du.
Joss: Jäddra fjolla. Han ser rädd ut, ser han inte rädd ut?!
Dennis: Meh, han ÄR väl rädd. Jag skulle också vara rädd.

8. Estland
Båda sitter tysta och stirrar ihåligt.
Joss: Har vi inget att säga?
Dennis: Näh, hur gör vi då? Ska vi skriva "ingen komentar"?

9. Grekland
Dennis: Vi måste ju ringa och rösta för att stödja deras ekonomi känner jag.
Joss: Det gör du väl genom att INTE rösta. Annars måste dom ju arrangera nästa år.
Dennis: Smichsmosh macintoch

10. Ryssland
Dennis: Bad boy från 90talet. Typisk LadyGaga-låt
Alex?Är det hans pojkvän eller?
Joss: Gillar ej sånt slisk.

11. Frankrike
Dennis: Det är ju lejonkungen som sjunger om sin svåra barndom.
Joss: Ah, låter som den var jäddrigt jobbig....

12. Italien
Joss: Här har vi en vars svåra barndom fortfarande håller i...
Dennis: ...och röstpengarna går oavkortat till BRIS.

13. Swei.. Joss: Hur stavas Schweiz
Joss: Tyckte den var bra tills sången kom in.
Dennis dansar omotiverat omkring i rummet
Dennis: Sa jag att jag körde på en fiskmås häromdan
Joss: Jaaaa
Dennis: Sa jag vad som hände med den?

14. England
Dennis: Den får 3 , 9 lutor av 5
Joss: Han har en finne i pannan
 
15. Moldavien
Joss: Det är dom med kottarna
Dennis: Han har MONOCKEL!

16. Tyskland
Joss: Har refrängen varit?
Dennis : Tyvärr.

17. Rumänien
Dennis springer iväg då han kommer på att han glömt hämta tvätten
Joss sitter kvar men önskar att hon också hade anledning att springa iväg och missa detta bidrag som sjungs av en blandning av Måns Zelmerlöw och Måns Möller

18. Österrike
Joss: Varför ska alla låtar handla om fred?! Kan dom inte handla om något realistiskt och konkret ,som tex ... kött.
Dennis är fortfarande frånvarande .
Dennis: Är det denna låten nu?
Joss: Eh...ja.

19. Dennis: AH,stava till Azabanjan. Joss: Va?
Dennis: Det känns som att nån annan kunde fått använda den här melodin i en BRA låt.
Joss: Introt var bra.

20. Slovenien
Dennis: Den här var ganska bra
Joss blänger
Dennis: Laser , ros..laser. Häftig.
Joss blänger


21. Island
Dennis: Varför sitter han på en sadel!? Det känns väldigt onödigt, det betyder att nånstans sitter det en cowboy som har väldigt ont i rööööva nu.
Joss: Jag undrar om vissa länder TROR att dom KAN vinna?

22. Spanien
Joss: Galna dansare och ...dä. Tycker du om den?
Dennis: Nej..Eller ääääh äääh.

23: Ukraina
Joss: Förbannat snygg bakgrund. Man vill att låten ska vara längre bara för man vill se mer...sand.
Synd att det inte är Eurovision Sand Contest.
Dennis: Sand..sand..grus? Kan man?

24. Serbien
Dennis: Nu är det näst sista sen kommer Michael Jackson
Joss: Söt kääring

25. Georgia
Joss: MÅSTE dom förstöra alla låtar med rap?
Dennis: Vad ska dom göra med all text på 3 min..
Joss: Refrängen är bra.


Jahaaaa ska vi tippa nu då
Dennis: Jag VILL Sverige och jag TROR England
Joss: Jag VILL Irland och jag TROR nog England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0