L.A Noir

Deckade vid ca 21.15 igår. I know- that´s öööööli. Dennis kom hem vid ett och jag vaknade och var pigg. Vi tassade upp och fortsatte på spelet vi påbörjat i frdags "L.A Noir". Det är i sitl med "Heavy rain" och går ut på att man ska leta ledtrådar och lösa fall. Det ingår olika moment som hunting till fots, slagsmål, bilkörning och förhör.. Jag brukar kasta över kontrollen till Dennis när det är dags för slagsmål. "Aaahh!"*kast*. Dennis brukar ge mig kontrollen när det är dags att köra nånstans. Troooor dock inte att det är för att jag kör bättre än honom ;) Vid ett tillfälle skulle vi köra ifrån en mordplats,där liket låg på trotoaren, för att åka till en vapenhanlare. Jag såg att det var åt motsatt håll vad bilen stod vänd .  jag bestämde mig för en U-sväng. Kom liiite fel och behövde backa....ops....där låg visst den mördade mannen :D "Case closed" stod det över hela rutan. Attans! :D En annan gång hade jag så roligt åt att jag råkade ha ner en stolpe, som var onödigt dumt placerad, att jag inte höre kom-radion i bilen. "Sitt inte å fnissa så du missar att labbet ringer och säger när att det var grisblod" sa min partner Dennis. Kul spel iaf! Kul att det går ut på att läsa folks ansiktsuttryck och att få dra lite egna slutsatser.
Vid 3 gick vi och lade oss. Och nu är jag uppe igen. Ska till min gamla lägenhet och sälja litta möbler. Inte mycket kvar där :) Sen blir det kanske litta kubb med Dennis familj om dom är på´t!..och om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0