Lång dag.

Först var klockan halv 11 i ca 89 min ,sen var hon 14.00 i minst 4timmar! oerhört långsam dag må jag säga. Men nu är jag ledig för dagen och firar det med att..åka hem. För att sedan...åka bort direkt. Eller rättare sagt: först måste jag åka till nya lägenheten för att hämta mitt hårband (som ligger..i en..låda nånstans!) sen måste jag åka till Dennis och hämta min sportBH för att sedan gå till mitt gamla palats och hämta fotbollsskorna i min bil. Och ja just det, inte glömma -bilen. Sen blir det till att dra på match! Ingen ro ,ingen rast! Men det gör inget när det är sådana behagligheter! Ska bli skoj! Få se hur mör man e i kroppen efter allt flyttande! Fick hjälp med de sista kartongerna igår. Hade lite panik över det där igår för dom skulle ju komma å flyttstäda på kvällen och lägenheten var inte tom! Städtjejerna kom. Dom pratade inte svenska och ingen engelska så jag hade lite svårt att komunicera med dom ;) jag frågade om det skulle komma nån mer och hjälpa mig med de sista kartongerna och den ena svarade : "Jaaaa, kompis,bilen" . :D Sen försvann hon. Och efter en stund kom hon tillbaka med sin ..kompis? från...bilen? han var gigantisk! Sju meter hög och grått sskägg och mustasch över hela munnen. Han sa något men allt jag hörde var "Rhrorgorpegnp" Ty han pratade igenom den grå hårväxten . Jag fånskrattade och höll med. Det gick på 20 min! Han tog fasen fyra kartonger åt gången, och kunde säkert burit mig med! Smidigt! När jag kom tillbaka frågade jag städtjejerna om det gick bra för dom? Dom kollade bara på mig. Jag gjorde tummen upp och vred ögonbrynen till ett löjligt frågande uttryck. Dom förstod och signalerade tummen upp tillbaka! Lämnade dom där med nyckeln och åkte hem till Dennis. Nu är ALLT flyttat.... utom det jag har kvar i bilen! typ ett tortyr-redskap från 1800-talet, en gunghäst i trä och choklad ;)
Har bett om ursäkt till en tjej idag- Jag tycker om att göra det när jag känner att jag gjort fel(inte annars). Det är befriande och jag har inga problem med det när det känns rätt. Skönt.
Nu ska jag åka å vinna en match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0