Makeup Store

Igår utnyttjade jag presentkortet jag fick i julas, på Makeup Store. Tyckte hon bräkte på lite för mycket smink men det är klart dom vill ju sälja så mycket som möjligt. Fast om jag gått till en klädesbutik och låtit dom välja åt mig så hade jag inte köpt alla plagg bara för att dom drog på mig 20 lager ;) Ville säga åt henne att säger du "så ser du lite piggare ut" en gång till så åker du på stryk! :D Hon påstod även att jag fått min prick under ögat för att jag inte använt ett speciellt serum. "Den har jag haft där hela livet" svarade jag. Ögonskuggan hon la på var rätt najs, men läppstiftet förstod jag mig inte på. Ok,det var en snygg färg men varför målade hon utanför mina läppar ?=) Hon undrade om jag hade lösögonfransar men jag bad henne att inte testa. Jag köpte ögonbrynsfärg, en kräm och en pensel sen var mina 495:- slut. Kärade ner mig i en rosa mascara som jag ska köpa nästa gång jag är i stan! Lovely! Slänger upp någon bild senare på spektaklet. ;) Idag har jag deklarerat , fixat en massa annat tråkigt pappersarbete och gjort iordning några bilder. Har även slängt iväg en beställning på en förstoring. Jag ska ha hästbilden jag tog förra helgen jättestort på väggen, ty den gör mig lugn. Snart ska jag på besiktning. OMG . Aldrig besiktigat en bil tidigare. Det känns lite som att åka till polisen och ange sin kompis :P Jag vet ju att han inte går igenom. Fick ett tips om att ha urringad topp på mig men jag tvivlar på att det botar min lilla vän. Vill hellre ha reda på vad som är fel så jag slipper undra om det är farligt att det luktar grillad korv när man är ute och kör. Så jag drar nog på mig en overall och en buskig mustash istället vid 17.20. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0