Min första hundring.

Idag gav jag mig själv lön. Min chef (jag) brydde sig TYDLIGEN inte om att det var löning IGÅR! Grr ;) Jag satsade min första hundring vist och inhandlade en kruka, en blomma, en burk gelé ,en påse nypotatis(som nu tillagas med ett gäng trevliga köttbullar) och en 3kulig glass med smakerna saltlakrits , hallonsorbet och choklad. En UNDERBAR kombo. Oh my! Ni måste testa hallonsorbet och saltlakrits ihop! Oslagbart! Dennis var mindre lycklig som fick stå och vakta min krukväxt(som jag hastigt lämnade FRAMFÖR hissdörren) medan jag köpte glass. Men jag tror han kommer över det-
Imorn jobbar jag. Det är ovanligt. Men hey ovanliga dagar får ju också förekomma. Efter det väntar en fullspäckad helg. Det sista lasset till lägenheten går, hämta lite möbler jag köpt och sälja det sista av mina saker. Har MASSA kläder kvar som ska bort , så om det går någon naken kääring där ute i världen med storlek S så finns det bot mot det här !;)
Bokade nyss resan ner till Skåne . Det är inte varje gång man kan unna sig att åka 1aKlass ,men den här gången var det tillochmed BILLIGARE än 2a. Skumt. MEN jag klagar inte. WAAAAH! Köttbullarna! Noooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0