Nygatan.

Har nyss kommit hem från mitt...andra hem =) Kollat lite vad som behövs göras innan jag flyttar in. Skulle vilja hitta nåt billigt nytt golv till hallen/köket. Får se om sånt hittas. Annars tror jag jag vet hur jag ska ha det :) Kul att planera. Behöver inhandla ett lite större soffbord, några vajrar till drapperier , gardiner och en liten avlastningsbänk till köket :) Det blir kanon. Få se vad man hittar imorn på loppisen.
Ikväll ska Dennis och jag baka cupcakes och laga mat. Ska bli mys. Har hittat ett UNDERBART gott choklad som jag måste kolla upp vad det heter . Med HELA nötter i. Det ligger i min bil och smälter. Tror jag måste springa ner och..."rädda" det. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0