Pollen?

Imorse vaknade jag... ja bar DET är ju yay! liksom.
Mådde lite bättre efter en magtablett och en ipren.
Tittade ut genom fönstret och såg massa vitt flyga omkring. Vi har ju ett fint träd här bredvid som blommar,
så jag tänkte "Pollen?" :D Det var SNÖ! Dumt! I MAJ! Ahja, nu vet jag iallafall hur pollen INTE ser ut! ;)
Tog bilen till stationen. Jag är numera lat på mornarna.
Oh no , gratisparkeringen var full . Hade inte råd att ställa mig på den andra
och kom att tänka på Åhlénsgaraget.Det öppnar egentligen inte förrän 8 och klockan var bara 7,
men porten var öppen. Körde ner där och längst bort.
Stoppade alla mina mynt i automatmonstret och insåg att jag bara hade till kl 11.
Aj då ,jag som kommer hem 17och en halv. Hmm. Ahja, får väl ringa och be Dennis
flytta bilen när han vaknat. Började gå mot utgång. Aj då. Låst. Hmmm.
Det kom en annan käääring och ställde sin bil. Jag frågade mycket artigt var utgången var.
"Den är låst" sa hon .. icke lika artigt. Jaha. Fick traska bort till utgången för bilar.
Den var också låst.' Så kom räddningen. En bil körde in och porten öppnades.
Snabbt som en flodhäst kutade jag över savannen
och ut genom porten innan den stängdes. Hann precis med tåget. Tur.
För undrar vad dom sagt ,på jobb, om jag sa att jag var sen för att jag fastnat i ett parkeringshus?
Förra veckan var det liksom "Min klänning gick sönder".
Undrar just var käääringen som sa att det var låst tog vägen...
Nu ska jag ut och springa i skogen och sen blir det en halv pizza och film och mys!
Så ont hade jag i magen igår =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0