Såååå ja

SÅ då har jag stökat undan lite jobb. Det är så himla fint väder idag å det har jag tagit vara på! Det blidde två svängar på loppisen. Hittade 5 items som jag är redigt nöjd med! I´ll show it to ya later! En loppisfarbror hojtade något till mig där jag gick och flanerade(fint ord) . Jag gick närmre och frågade "Vad sa du?" . "Vad är det för vacker flicka som kommer här?" sa han tydligen och upprepade på beställning. "Taack" sa jag. "I solens sken" fortsatte han.. "Taaack" flinade jag och tassade vidare innan jag blev för röd om kinderna :) Söt farbror. En annan loppisfarbror uppmärksammade att jag är skånsk. Jag sa att jag brukar bli avslöjad för jag ör dålig på att dölja min skånska. Han tyckte inte det var något jag skulle försöka dölja. Jag förklarade att det kunde vara en nackdel ibland,tillexempel när man ska beställa mat. "Ja det är klart, då kanske man ångrar sig" sa han. ÅNGRAR sig?! Haha! Inget jag valt direkt ;)
Bland stånden var det någon som skrek "Thure,stanna!" Jag kallas ju Thure och stannade lydigt. Kollade mig omkring men såg inte vem som ropat. Kollade runt ett varv till och såg två tjejer från mitt fotbollslag. Det var dock inte dom som kallat ,utan en morsa som kallade på sin son. Doh! hade någon hojtat "Josefine,stanna" hade jag nog inte reagerat , för det är det typ ingen som kallar mig.
Var ute en sväng till (man hinner mycket när man stiger upp kl 8!) med Dennis. VI åt glass och promenerade runt i parken. Jag vann en puss , äran och en blomma på tre stycken "kasta-sten-på-ett-träd" tävlingar. Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0