urk.

Varit i gamla lägenheten och  säckat kläder. 375 liter kläder ställdes i "spara-hörnet". En säck åker till "sälsj-hörnet" och en till "skänk-hörnet". Passade på att spela lite gitarr i den nästan toma lägenheten. Det ekar så fint där :) Käkat lunch nu. Risifrutti med passion/mango, en kycklingklubba, ett päron och kiwijuice. FY vad ÄCKLIG den var. Jag satt och kved mig igenom halva flaskan sen klarade jag inte av...mitt gnäll längre. Är saker "nyttigt" känns det som att det har rätt att vara nååågot mindre gott,men där går gränsen. Igår skapade jag en egen rätt. Stekte räkor och Wook. Kanske inte så unikt. Men hade jag hållt det sådär ounikt så hade det nog smakat tusen gånger bättre än när jag bestämde mig för att krydda med kardemumma... ja... nej,jag har inget bra försvar. Det LUKTADE iaf gott. Semla...med fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0