Yabbadabba!

Åååååå det är så skönt med torsdag! Imorgon är min "lediga" dag och då ska jag sova till 9 innan jag tar tag i småjobb! Idag har jag fotat skidor. Skidor är opålitliga djur. Dom rivs och gnäller och ramlar omkring. Tycker dagen har gått rätt så fort. Käkade lunch med Dennis. Vi råkade äta den på MAX. Jag sa till honom efteråt att "Kom nu ihåg hur dåligt vi mår och att vi aldrig ska käka här igen!" Det är så lätt att tänka så direkt efteråt när man mår som en stoppad gris. Ca 2 timmar senare ,när matkoman lagt sig, är allt glömt och förlåtet! Jag fick såklart inte det jag beställde. Har inget emot att vara skåning förutom vid tillfällen då man tex ska beställa mat. Även då jag artikulerar så käkarna hoppar ur led , funkar det sällan till min fördel. Jag ser bara efter ut. En KUL sak som hände idag var att jag fick nycklarna till min nya lägenheten! :D OMG lyckorus! Det är så kul att få stiga in i en ny lägenhet som bara skriker "Kom och inred mig!" Jag skuttade dit direkt efter jobbet och sprang omkring mellan rummen. "Där ska jag ha soffan och där ska jag ha sängen och... hmmm vad ska jag med det här rummet till?" ;) Det blir kanon! Ska dit å ta litta "före-bilder" sen! Nu ska jag kolla upp vad 20 kvm fuskgolv kostar. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0